Kunskapsinhämtning

I skrivande stund gör eleverna en kunskapsinhämtning. Det innebär att varje elev svarar enskilt på frågor som jag har gjort i ordning. Frågorna är ett axplock från det vi har arbetat med under terminen. Jag vill att ni tittar på det tillsammans med ert barn och skriver sedan ert namn på kunskapsinhämtningen. Den ska tillbaka till mig i skolan innan terminen är slut. Min tanke med detta är att ni ska ha kunskaper om vad barnen arbetar med i skolan och ges tillfälle att prata med era barn om det. 
 
För mig, leder utveckling till inre förändring och för mig är livet både föränderligt och utvecklande. Min förhoppning är jag förmedlar det till eleverna genom ett lugnt, inspirerande och tålmodigt sätt. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skickavidaretrivas.blogg.se

Kraft, vilja, mod- nu skickar vi kunskaperna vidare. Klass 3 b i Sätunaskolan i Märsta är glada att vi kan dela med oss våra kunskaper och värderingar. Nu kastar vi loss, häng gärna med!

RSS 2.0